03-6226666
להזמנות
אודותינו
לוח טיולים
טיולים לפי מדינות
סיפורי מילניום
המדריכים שלנו
לוח הרצאות
צור קשר

תחבורה בתאילנד

מדריכי מילניום

הניידות בתוך תאילנד מתבצעת באמצעות טיסות פנים, שירותי מוניות, מעבורות וכלי שייט. האפשרות שלכם כתיירים שמבקרים בתאילנד ללמוד מניסיונם של אלו שכבר ביקרו במקום מהווה יתרון גדול. תיירות בתאילנד הופכת לחוויה הרבה יותר מהנה כאשר אתם יודעים להיכן להגיע, מה מומלץ לאכול, מאלו סכנות עליכם להישמר, לאן כדאי ולאן פחות כדאי להגיע, אלו אטרקציות מומלצות בתאילנד בכל אזור ובעיקר, איך להגיע בצורה המהירה והזולה ביותר ממקום למקום.
תאילנד היא יעד תיירותי אליו מגיעים תיירים מכל רחבי העולם. ענף התיירות מפותח ומגוון, אך בכל זאת ישנם אזורים בהם לא תמצאו תשתית כבישים מודרנית או פתרונות תחבורה הולמים. באותם אזורים, עליכם לדעת לבחור נכון את אמצעי התחבורה על מנת להגיע אל יעדכם בבטחה, במהרה ובצורה הטובה ביותר.

טיסות פנים בתאילנד
כמו כל התיירים המגיעים אל תאילנד גם אתם תנחתו בנמל התעופה הבינלאומי הגדול של בנגקוק. לאחר מספר ימים בבנגקוק תרצו לבקר באיים ובאזורים נוספים. הדרך הנוחה ביותר באמצעותה תוכלו להגיע אל איי הנופש היא טיסות פנים. חברות כמו Air Asia, one two go, Thai מפעילות קווים של טיסות פנים בתאילנד. משך הטיסה יהיה כשעה להגעה מבנגקוק לפוקט או קוסמוי. החיסרון היחיד של טיסות הפנים הוא המחיר היקר. תתבקשו לשלם כ-200 שקלים עד 300 שקלים בעבור טיסה לכל כיוון.

נסיעה באוטובוס בתאילנד
על מנת להגיע אל האיים באוטובוס מבנגקוק נדרשת נסיעה ארוכה של 12 עד 16 שעות. רגע לפני שאתם פוסלים את האופציה על הסף, כדאי שתדעו שמדובר באוטובוסים נוחים אשר להם מושבים עם אפשרות של חצי מיטה. חלק מהאוטובוסים כוללים גם שייט במעבורת. חווית הנסיעה לרוב טובה, אך מדובר בשעות רבות אותן תבלו בתוך האוטובוס. פעמים רבות יהיו עיכובים בדרך וניסיונות של התאילנדים לקבל מכם תשלום נוסף. אם יש לכם הרבה סבלנות, ספר טוב או חברה טובה צאו לדרך.

דרכי הניידות והתחבורה בתוך הערים הגדולות
אם אתם לא חלק מקבוצת טיול מאורגן לתאילנד לזוגות ומשפחות עם אוטובוס צמוד, תאלצו להתנייד בעצמכם בין הקניונים ואזורי התיירות. הדרך הזולה ביותר בה תוכלו להגיע ממקום למקום בבנגקוק היא אוטובוסים. על מנת להתמצא תוכלו לגשת אל דוכני המידע לתיירים בעיר ולקבל מפה של קווי האוטובוסים. מחיר של נסיעה באוטובוס ינוע בין 7 ל-14 באהט (המחיר הגבוה יותר הוא בעבור אוטובוס ממוזג).
שירותי מוניות פועלים גם כן בכל הערים הגדולות. הנהגים יידעו להביא אתכם אל כל האטרקציות המומלצות. ההמלצה היא על מונית Taxi meter  עם מחיר שנקבע על פי מונה. תמיד כדאי לבקש מהנהג שיפעיל מונה. המחיר שתקבלו במונה יהיה נמוך יותר משמעותית מכל מחיר שתשיגו לאחר מיקוח. נסיעות ארוכות במוניות כדאי לתאם עם תיירים נוספים על מנת לחלוק בעלויות, לשלם פחות ולהגיע אל היעד בנוחות.
נסיעה בטוקטוקים הרבה פחות מומלצת. המחירים יהיו כמעט תמיד יקרים יותר, הנסיעה הרבה פחות נוחה ולא מהירה יותר משירותי המוניות או האוטובוסים.
      

אטרקציות בתאילנד
תיירות בתאילנד

חיפוש טיול
יבשת
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
טיולים לפי נושא
טיולי שייט - מילניום על המים
טיולי בוטיק
מילניום משפחות (מילניום KIDS)
מילניום נופש
ישראל - נופש/טיולים מאורגנים
טיולים לקהל הרחב
טיולים לשומרי מסורת
טיולי תמריץ
קבוצות סגורות
מילניום בפייסבוק
03-6226666 מילניום

טיולים מאורגנים 
טיול מאורגן לקוסטה ריקה
טיול מאורגן למרוקו
טיול מאורגן לארצות הברית
טיול מאורגן לדרום אפריקה
טיול מאורגן לדרום אמריקה
טיול מאורגן למרכז אמריקה
טיול מאורגן לרוסיה
טיול מאורגן למקסיקו
טיול מאורגן לאיסלנד
 
 

טיולים מאורגנים לאירופה
טיול מאורגן לצרפת
טיול מאורגן לאיטליה
טיול מאורגן לצפון איטליה
טיול מאורגן לפורטוגל
טיול מאורגן לגיאורגיה
טיול מאורגן לשוויץ
טיולים מאורגן לנורבגיה
טיול מאורגן לספרד
טיול מאורגן לסקנדינביה


טיולים  למזרח הרחוק
טיול מאורגן לתאילנד
טיול מאורגן לקמבודיה 
טיול מאורגן לסין
טיול מאורגן ליפן
טיול מאורגן להודו
טיול מאורגן לויאטנם
טיול מאורגן לפיליפינים
  

טיולים  מאורגנים
טיול מאורגן ללונדון
טיול מאורגן ליער השחור
טיול מאורגן לסיצליה
טיול מאורגן לאיסלנד
טיול מאורגן לרוסיה
טיולים מאורגנים לאיים הקנריים
טיול מאורגן לנפאל
טיולים מאורגנים לדרום קוריאה
קישורים נוספים
טיולי שייט
טיולים גיאוגרפיים
טיולים מאורגנים למשפחות
מידע שימושי
המדריכים שלנו
המלצות גולשים
לוח הטיולים
גלריה
צרו קשר
 
  

צור קשר אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
   CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות למילניום © 2018