03-6226666
להזמנות
אודותינו
לוח טיולים
טיולים לפי מדינות
סיפורי מילניום
המדריכים שלנו
לוח הרצאות
צור קשר

מידע כללי תנאים ואחריות

תנאים כללים ותקנון דמי ביטול

  • תנאים כללים
    הטיולים המוצעים באתר מילניום טיולים ותיירות בע"מ ובהצעות המתפרסמות על-ידי מילניום טיולים ותיירות בע”מ מדי פעם לציבור הרחב כפופים לתנאים המפורטים להלן ועצם הרשמת הנוסע לטיול והשתתפותו בו מהווה את הסכמתו המפורשת לתנאים אלו.
    מחירי הטיול נקבעים בדולרים/יורו ומחושבים לפי שער העברות והמחאות כפי שפורסם ביום העסקים האחרון שקדם למועד התשלום ומבוססים על תעריפי עלות השירותים נכונים ליום הפרסום. כל שינוי עשוי לגרור שינוי במחיר .

  • כללי
    מסלולי הטיולים והביקורים באתרים השונים מתוכננים על סמך ההיכרות והניסיון הרב שצברנו . יחד עם זאת ייתכנו לעיתים שינויים בשל גורמים בלתי צפויים שאינם בשליטתנו שיביאו לשינוי בתאריכים , בסדר הביקורים , בלינות , בטיסות וכדומה . מטרתנו כמובן לקיים את המסלול כמתוכנן במלואו וברמה המובטחת אך אנו שומרים לעצמנו את הזכות לביצוע השינויים המתחייבים . הקריטריונים לדירוג שירותי התיירות , אמינותם וטיבם אינם אחידים ולא תמיד תואמים את אמות המידה המוכרות לנו . יש לקחת עובדה זו בחשבון ולראותה כחלק מחוויית הטיול והמפגש עם המדינות שבהן אנו מבקרים .

  • הרשמה ותשלום
    הרשמה לטיול המפורט בחוברת זו ובכל פרסום אחר תיעשה במילוי טופס ההרשמה ע"י מזמין הטיול ובחתימת הנוסע . באחריות הנוסע לוודא כי לאחר ההרשמה אצל סוכן/נציג מטעם מילניום, ישלח טופס הרשמה חתום כאשר כל הפרטים הדרושים בטופס מולאו כולל פרטי כרטיס האשראי. התשלום יגבה בעת ההרשמה. ניתן לשלם בכרטיס אשראי בתשלומים או בקרדיט , בהעברה בנקאית בשקלים או לחשבון דולרי.
     המארגנים יהיו רשאים לבטל הרשמת נוסע במקרה שלא שולם להם מלוא התשלום כמפורט לעיל . כל תוספת עלות הנובעת משינוי שערי המטבע , מחירי כרטיסי הטיסה , עלויות הלינה בבתי המלון, התחבורה , מס' נמל , כרטיסי כניסה לאתרים השונים וכיו"ב – יחולו על הנוסע בלבד . כספי הלקוחות מובטחים כמתחייב מתקנות שירותי תיירות .
    בעת רישום לטיול ומסירת כתובת הדואר האלקטרוני לנציגי החברה (בעל פה או על גבי טופס ההרשמה), מאשר המטייל
    קבלת דיוור הודעות ופרסומות מחברת מילניום באמצעות המייל ואו בהודעת SMS.
    במידה וירצה להסיר את כתובתו מרשימת התפוצה, יוכל לעשות זאת באמצעות לחיצה על ביטול קבלת הודעות שיווקיות בתחתית העמוד או שליחת מיילחוזר לכתובת המייל [email protected].

  • שינויי מחירים/שערי חליפין
    המחירים בטיולי מילניום נקבעו על פי מחירי הטיסות, שרותי הקרקע, מיסים, מחירי דלק ושערי חליפין בין מטבעות מקומיים לפי יעד הטיול לדולר ארה"ב, לרבות יחס יורו- דולר ו/או פאונד אנגלי –דולר נכון ליום ההזמנה.
    כל התייקרות באחד הרכיבים הנ"ל , תגרור תוספת תשלום למחיר הטיול , עלות התוספת תפורסם באתר האינטרנט של מילניום טיולים ותיירות בע"מ ותשולם ע"י הנוסעים.

  • השתתפות בטיול
    המארגנים רשאים לדחות בקשת הרשמה או לבטלה לגבי כל נוסע אשר על פי שיקול דעתם אינו מתאים להימנות עם משתתפי הטיול ללא כל צורך לנמק עמדתם . על הנוסע להודיע למארגנים טרם הרשמתו על כל מגבלה בריאותית או אחרת שעשויה להקשות על השתתפותו בטיול. המארגנים רשאים להפסיק השתתפות נסע בטיול , אשר יש בה משום פגיעה או הפרעה למהלכו התקין של הטיול , על פי שיקול דעתם . יציאת כל קבוצה מותנית בהשתתפות 25 נוסעים לפחות ואין הגבלה על מספר מקסימלי של משתתפים . בטיול ישתתפו נוסעים כמספר מקומות הישיבה באוטובוס.

  • הרכב המשתתפים
    הטיולים המתפרסמים באתר מילניום טיולים ותיירות בע"מ ובהצעות המתפרסמות מדי פעם בפעם ע"י מילניום טיולים ותיירות בע"מ בע"מ פתוחים להרשמה לכלל הציבור .גודל הקבוצה יהיה כגודל מספר המושבים באוטובוס. לא תתקבל תלונה ו/או טענה בנושא גילאי המטיילים ו/או מצב בריאותם ו/או כישוריהם . טיולים התחומים בקבוצות גיל הנם בבחינת המלצה בלבד . אין באפשרות החברה לוודא באופן מוחלט התאמת הגיל , ולא תתקבלנה טענות על חריגה מהגבלות הגיל.

  • החזרים
    סוכני המארגנים , נציגיהם , מלווי הקבוצה או כל אחד אחר אינם מוסמכים להחזיר או להבטיח החזרת כספים כלשהם או להסכים לכל חריגה מהתנאים המפורטים . לאחר יציאת הקבוצה מהארץ לא יוחזרו כספים עבור כל חלק של טיול או אירוע בו לא השתתף הנוסע , לרבות סיור , קטע מסיור , או מסלול בו לא נסע , ארוחות שלא נוצלו , בתי מלון , כניסה לאתרים וכיוצא באלה . נוסעים שיוותרו מראש על שירותי תיירות ויקבלו אישור לכך יזוכו בהתאם ולפי תעריף קבוצתי .

  • טיסות
    הטיסות מתבצעות ע"י חברות התעופה השונות ובכפוף לתנאים המפורסמים ע"י חברות התעופה. לא תמיד הטיסות הן ישירות ולעיתים יש להחליף מטוס או שהטיסה נוחתת בנחיתת ביניים בדרכה וכמו כן גם בחזרתה . קיימת אפשרות שהטיסות יתבצעו בפועל ע"י חברות אחרות שלהן יש הסכמי שיתוף פעולה עם חברת התעופה ששמה פורסם ולהפך (codeshare) . ייתכנו מקרים חריגים, בהם עקב הרשמת יתר לטיסה ע"י חברת התעופה (דבר המותר לחברות התעופה ואשר אינו בשליטת המארגנים), יאלצו נוסע בודד או חלק מהקבוצה לטוס בטיסה שונה מזו של שאר חברי הקבוצה . במקרה שכזה יעשו המארגנים כל שביכולתם על מנת לצמצם את הפגיעה בנוסע . ישנם טיולים שהחזרה שלהם ארצה מאוחרת . הדבר מאפשר יום נוסף בטיול , אולם צריך לזכור שפינוי החדרים הוא עד 12:00 בצהרי היום . ניתן בתשלום נוסף מראש להזמין את החדר ליום נוסף ובכך להאריך את השהות בחדר עד שעת היציאה . כל שינוי מהטיסה הקבוצתית (במועד , במסלול וכו') כרוך תוספת תשלום בהסכמת המארגנים ובאישור חברת התעופה. בקשות לטיסות חריגות יתקבלו עד 15 ימי עבודה לפני יציאת הטיול. ביטול טיסה או תקלה או שינוי ואיחור במועדי הטיסות  אובדן או נזק לנוסע ולמטענו  וההוצאות הכרוכות בכך (כולל הוצאות לינה והסעה) באחריותה הבלעדית של חברת התעופה (בהתאם לאמנת ורשה/חוק טיבי).

  • תחבורה
    בטיולים המפורסמים באתר זה ובהצעות המתפרסמות מדי פעם בפעם ע"י חברת מילניום טיולים ותיירות בע”מ הסיורים הכלולים יתבצעו באמצעות אוטובוס עם נהג שיועמד לרשות הקבוצה ו/או תחבורה ציבורית , הכל עפ"י העניין . שעות העבודה של הנהג מוגבלות ע"פ חוק ואין זו מחובתו להסיע את הקבוצה בימים או בערבים החופשיים , למקומות בילוי ואתרים שאינם כלולים בתוכנית הטיול , או לבצע טיולים או סיורי בחירה . הנהג זכאי לתשלום עבור שירותים נוספים אלו . במידת האפשר ובמינות בהן נדרש הדבר , תעמיד מילניום בע”מ לרשות המטיילים אוטובוס ממוזג אויר בהתאם לרמת המיזוג המקובלת ביעד . במדינות מסוימות חל איסור להפעיל מזגן כל עוד האוטובוס אינו בתנועה . באורלנדו ארה"ב ייתכנו מקרים בהם ישמש את הקבוצה אוטובוס המשמש גם אורחי מלון אחרים . אין המארגנים מתחייבים שמיזוג האוויר , במידה וקיים , יפעל בצורה מושלמת בתנאי חום קשים .

  • בתי מלון
    המארגנים מציעים מגוון רחב של בתי מלון במסגרת הטיולים , חלקם במרכז , בפרברי הערים וחלקם מחוץ לערים . בתי מלון רבים בעולם, הנמצאים במרכז הערים, הנם ישנים או בסביבה מסחרית סואנת, בתי המלון שמחוץ למרכזי הערים , בדרך כלל הנם חדישים ובסביבה שקטה . בתקופות של תערוכות , ירידים , כינוסים ותחרויות ספורט בינלאומיות האכסון בערים השכנות . במקרה של אכסון מחוץ לעיר יעמוד לרשות הקבוצה אוטובוס לביצוע תוכנית הטיול . האכסון בבתי מלון יהיה בחדרים זוגיים עם מיטה כפולה או שתי מיטות כפי שנקבע על ידי המלון . ייתכנו חדרים מסוג "קומבי" דהיינו מיטה ועוד ספה הנפתחת למיטה בודדת או זוגית . לא תתקבלנה טענות בדבר אי התאמה של שותף לחדר . מטיילים בודדים אשר לא ירצו להתגורר יחדיו יידרשו לשלם תוספת חדר ליחיד . הנוסע בגפו יחוייב , באם הזמין חדר ליחיד או במידה ואין לו שותף לחדר , בתוספת חדר ליחיד . אין המארגנים מתחייבים לקבל או לאשר הזמנת חדר ליחיד לכל נוסע שיבקש זאת . במקרה של הזמנת חדר ל-3 איש או יותר , אפשר שבמקרה כזה תוכנס מיטה או מיטות נוספות לחדר זוגי . אין המארגנים מתחייבים לספק חדר מיוחד וגדול מחדר זוגי במקרה כזה . בארה"ב הנהוג הוא שבתי המלון מספקים חדר בעל שתי מיטות בלבד , לרוב שתי מיטות זוגיות . משפחה בת 4-3 נפשות המקשת חדר אחד תתאכסן , במקרה זה , בחדר אחד בין שתי מיטות כמפורט לעיל ולא תוכנס מיטה נוספת לחדר . המארגנים מביאים לתשומת לב הנוסע את הנוהג בקשר לכניסה ויציאה של אורחים לבתי מלון . הכניסה היא בדרך כלל החל משעה 14:00 והיציאה לפני השעה 12:00 וזאת על מנת לאפשר לעובדי המלון את ניקוי , סידור , ואוורור החדרים עבור האורחים הבאים . ייתכנו מקרים בהם תאלץ הקבוצה להמתין לכניסה לחדרים או לפנותם בהתאם לשעות הנ"ל . במקרים כאלה ישתדלו המארגנים למצוא סידור על פי הנסיבות . בתי המלון יהיו בהתאם לרמה או ברמה דומה לאלו המפורסמים בחוברת לגבי כל טיול וטיול . רשימת בתי המלון תימסר למטיילים במידת האפשר טרם יציאת הקבוצה מהארץ. חלוקת החדרים מתבצעת ע"י בתי המלון ואין הדבר בשליטת המארגנים . ייתכנו מקרים בהם יקבלו המטיילים חדרים פחות טובים מהרמה הכללית של בתי המלון או מחדרים שקיבלו מטיילים אחרים . אין אפשרות להבטיח קומה מסוימת , או אגף מסוים או חדר מסוים או חדרים צמודים או דלת מקשרת . יתכן וחדר ליחיד יהיה קטן יותר מחדר לזוג , אולם , מומלץ לנסוע בודד להזמין חדר ליחיד וכך תישמר לו הפרטיות . המארגנים משתמשים במגוון רחב של בתי מלון ולעיתים קורה שבית המלון נמצא בתהליך שיפוצים או שלידו אתר שנמצא בבניה . במקומות רבים בעולם נהוג לכבות את מזגני האוויר בשעות מסויימות . גם כאן אין למארגנים שליטה ו/או יכולת להשפיע בעניין . בתי המלון מוזמנים זמן רב מראש ואולם , במקרים אחדים ייתכנו שינויים עקב רישום יתר ו/או תערוכות ואירועים המתקיימים בתאריכים מקבילים . במקרה כזה המארגנים שומרים לעצמם את הזכות למצוא מלון חליפי באזור כאשר תוכנית הטיול לא תפגע או תשונה . במידה ומילניום בע”מ בפרסומיה ציינה מלון מסויים ואותו מלון, עקב רישום יתר או תפוסה מלאה לא אושר , תועבר הקבוצה למלון בדרגה דומה .

  • מדריך הטיול
    מדריך הקבוצה הינו איש קשר בין המארגנים לנוסעים , המשמש כמנהל אדמיניסטרטיבי לקבוצה משך כל ימי הטיול . במסגרת תפקידו יטפל המדריך, בין היתר , בארגון הסידורים בשונים , הקשורים בניהולו התקין של הטיול , האוטובוס , המדריכים המקומיים , בתי המלון , מעבורות וכיוצא באלה . ייתכנו מקרים בהם מדריך הקבוצה ימתין בנמל התעופה בחו"ל ואילו בנמל התעופה בארץ יטפל בקבוצה נציג מיוחד מטעם המארגנים . כמו כן לעיתים יתכן שהחברה תאחד קבוצות ע"פ שיקול דעתה , במקרים מסויימים ייתכן שהמדריך יאלץ להיפרד מהקבוצה בחו"ל , ובמקרה כזה יעמוד לרשות הקבוצה נציג מקומי .במידה ומדריך הטיול לא יצא לטיול, מתחייבת החברה לספק מדריך בעל איכות זהה כמדריך הטיול.

  • נזקים - ביטוח
    אין המלווים אחראים לנזקי הנוסע שייגרמו כתוצאה מתאונות , מחלות , נזק למטען או כל נזק ישיר או עקיף שעלול להיגרם לו במהלך הטיול עקב תאונה , אלימות , שוד , גניבה , אבדה של מטען או מסמכים , כרטיסי טיסה , דרכון , הוצאות רפואיות וכיוצא באלה . המארגנים מציעים לנוסע לבטח עצמו על חשבונו בבטוח אישי נרחב המכסה את הנזקים והאירועים המתוארים לעיל . מובהר ומודגש כי לא יהיו החזרים כלשהם בגין הפסקת טיול עקב מחלה , פציעה או סיבה אחרת כלשהי . המארגנים מודיעים בזאת מפורשת , כי הם פועלים בארגון הטיולים כמתווכים בין הנוסע לבין נותני השירותים המבצעים תוכניות הטיול ובכלל זאת חברות התעופה , תחבורה , ספנות , בתי מלון , מסעדות וכיוצא באלה . לפיכך אין המארגנים אחראים בכל צורה שהיא לתקלות , שיבושים ונזקים אשר עלולים להיגרם עקב אי ביצוע או ביצוע לקוי או חלקי של הטיולים המפורסמים בחוברת זו וכיוצא באלה , ועל ידי נותני השירותים הנ"ל או מי אשר פועל מטעמם .

  • כלכלה
    בכל הטיולים ניתן פירוט הארוחות אשר כלולות במחיר הטיול . המארגנים מסיבים בזאת את תשומת לב הנוסעים לנושא הארוחות וארוחות מיוחדות . תפריט הארוחות נקבע מראש . רמת הארוחות שונה ממקום למקום , כך גם סוג האוכל , טעמו , גיוונו , כמותו ואופן הגשתו . ארוחות הבוקר הנן קונטיננטליות . הארוחות יכולות להינתן באולם מיוחד המשמש לקבוצות בטיולים מאורגנים . ארוחות הבוקר עשויות להיות מוגשות באריזה לחדר הנוסעים . בכל מקרה בו מבקש הנוסע לקבל ארוחה מיוחדת (צמחונית , כשרה , דיאטטית או אחרת) , עליו להזמין זאת מראש ובכתב ולקבל על כך אישור . אין החברה המארגנת מקבלת על עצמה כל אחריות לספק ארוחות מיוחדות במהלך הטיול או בחלקו , אלא אם הוזמנו ואושרו . שירות מזון או משקאות במהלך הטיסות במידה וניתן , הוא באחריות חברות התעופה בלבד .

  • מניין ימי הטיול
    במניין ימי הטיול המפורסמים באתר נכללים יום היציאה ויום החזרה מעת יציאת הקבוצה מהארץ ועד שובה . המארגנים מודיעים כי הם קשורים במועדי טיסות של חברות התעופה האחראיות בלעדית על מועדים ושינויים בלוחות הזמנים . המארגנים אינם אחראים לטיסה היוצאת בשעות אחר הצהריים או הערב , או טיסות החוזרות ארצה בשעות הבוקר . היה ובגלל שינוי בלוח הטיסות יגרעו ימי הטיול , אין המטיילים זכאים להחזר כספי אלא אם מספר הלילות בתוכנית המקורית ישתנה והמארגנים אכן קבלו החזר כספי בגין לילות לא מנוצלים .

  • תכנית הטיול
    קיימת אפשרות שטיול מסויים ישתלב במסלולו של טיול אחר גם אם טיול זה מתבצע ע"י חברה אחרת . טיולים ימוזגו אם מספר משתתפים לא יאפשר יציאה עצמאית של הטיול . ייתכנו שינויים בסדר הימים והביקורים כפי שמופיעים בתכנית המקורית . המסלול והשירותים לא ישתנו כתוצאה מהשילוב או השינוי כאמור . סיורים מודרכים המופיעים בתכנית הטיול יארכו בדרך כלל בין 3 ל- 4 שעות אלא אם צויין אחרת . דמי הכניסה הכלולים במחיר מפורטים בסעיף "כל זה כלול במחיר" בצמוד לכל מסלול . המחיר אינו כולל אתרים נוספים גם אם נזכרים בתאור המסלול . בטיולים בהם הקבוצה מתפצלת לשני יעדים , מדריך הקבוצה יצטרף ליעד בו רשומים מירב הנוסעים וביעד השני יעמוד לרשות הקבוצה נציג מקומי .

  • עישון ואכילה
    בתוך האוטובוס - חל איסור על עישון ואכילה . לחילופין תערכנה הפסקות למטרות אלה. החברה אינה מתחייבת לשבץ ללינה מטייל שנרשם כבודד עם מטייל שאינו מעשן, גם אם תתבקש לעשות כן.
    בבתי מלון- חל איסור על עישון בשטחים הציבורים ובחדרי בית המלון, כל קנס שיתקבל מבית המלון יחול על הנוסע.

  • לנוסע בטיולינו
    הנוסע חייב למלא אחר כל דרישות הרשויות המוסמכות המוטלות לצורך ביצוע הטיול והוצאתו לפועל , להמציא את מסמכי הכניסה , היציאה וכל המסמכים הדרושים לצורך כך לרבות אשרות מתאימות . כמו כן חייב הנוסע להתייצב בשדה התעופה בזמן שנקבע ע"י המארגנים , על מנת להשלים את סידורי היציאה . המארגן לא יהיה אחראי לכל נזק שייגרם לנוסע אם לא עמד בהתחייבויותיו לעיל או אם כניסתו למדינה כלשהי לא הותרה מכל סיבה שהיא . בכל מקרה של ביטול או שינוי הטיול הנובעים מבעיות באשרות הכניסה או ממדיניות הממשלות של ארצות היעד או מסיבות שאינן קשורות בחברת מילניום טיולים ותיירות בע”מ , אין החברה אחראית לנזק ולהוצאות הכרוכות בכך .

  • מפגש הקבוצה
    פרטים מעודכנים , מידע וסקירה כללית על מסלול הטיול יינתנו למטיילים במפגש הקבוצה אשר ייערך לפני יציאת אותם טיולים הדורשים הכנה יסודית לדעתנו . אנו ממליצים לא להעדר ממפגש הקבוצה ובכל מקרה של היעדרות לא תהיה החברה אחראית להעביר לנוסע את המידע שהועבר בפגישה . במקרים בהם אין מפגש קבוצה יועבר המידע בדרך אחרת .

  • לסיכום
    טיולים ואירועים המתוארים באתר זה מוצעים ומתקבלים בתנאי מפורש כי הם ניתנים לשינוי על ידי "מילניום טיולים מאורגנים בע"מ או הבאים מכוחם ("המארגנים") . כל זאת בהתאם לשיקול הדעת המקצועי של המארגנים לרווחת הנוסע ובהתאם לנסיבות . שינויים כאמור כוללים שינויים ב: תאריכים,אופן הביצוע,ביצוע חלקי,אי ביצוע פרטי התוכנית,ארגון אירועים חלופיים,או כאלו אשר אינם כלולים בתוכניות וכיוצא באלה .

  • חילוקי דעות
    פירוט תוכניות הטיולים והאירועים מהווה מידע ותוכנית מסגרת בקשר למסלול הטיול ,אתרי הביקור, סוגי הבילוי ,האפשרויות ,היעדים המתוכננים לביצועם , כשכל אלו כפופים לשינויים אפשריים . על הנוסע מוטל החובה לדאוג ולוודא קבלת אישורי כניסה ("ויזות") לארצות הדורשות אישורים כאלה , וזאת בהתאם לארצות הביקור במסלול הטיול . אין המארגנים אחראים למידע שאינו נמסר על ידיהם בכתב הסותר את האמור בהודעה זו . מוסכם בזאת שכל תביעה ו/או טענה אשר יש לנוסע, כנגד המארגנים, תועבר בהתאם להסכמת הצדדים בכתב להכרעת בורר מוסכם בין הנוסע למארגנים .. בהעדר הסכמה לגבי אישיות הבורר , יקבע הבורר על ידי בית המשפט . סמכות שיפוט בכל הנוגע ליחסי הנוסע והמארגנים , תהא לבית משפט בתל אביב-יפו ולבית משפט זה בלבד . עצם הרשמתו לטיול כל שהוא , או תשלום מקדמה , או השתתפות בטיול מהווה הסכמת הנוסע לכל התנאים והמידע שבחוברת זו .

  • ביטולים
    ביטול יזום של טיול על ידי חברת מילניום הנובע בעיקר ממספר מועט של נרשמים יתאפשר עד 12 ימי עבודה לפני יציאת הטיול ללא כל טענה ו/או תביעה של המטייל.
    הכספים יוחזרו בהתאם לאופן שבו שולמו ועל פי התנהלות חברות האשראי.

  • ביטול על ידי הלקוח
    דמי ביטול
    ביטול עסקה יעשה בכתב וישלח לחברת מילניום טיולים ותיירות בע"מ מייל לכתובת המאשר את ביטול הטיול ואישורו חזרה ע"י סוכן / נציג מטעם מילניום – [email protected].
    חשוב – דמי ביטול או שינוי יחולו על כל ההזמנות, מרגע אישור ההזמנה בהתאם למפורט בהזמנה וזאת בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 סעיף 14ג' (ג), בין היתר, כמפורט להלן.
    בסעיף 14ג' (ג) לחוק הגנת הצרכן נקבע כי "בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום העסקה ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן". כל זאת לא יחול על שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם המועד שנקבע למתן השירות חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, ממועד העסקה.
    ביטול עסקה העומד בדרישות חוק הגנת הצרכן כרוך בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
    יובהר בזאת ומבלי לגרוע מהאמור לעיל כי בהתאם לסעיף 14ג' (ד) (2) לחוק הגנת הצרכן ההסדר הקבוע בחוק הגנת הצרכן בקשר עם ביטול עסקאות מכר מרחוק לא יחול אם המועד שנקבע למתן השירות חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, ממועד עשיית העסקה.
    כל המפורט בסעיף זה ולמען הסר ספק, הינו לצרכי יידוע בלבד, הנוסח המפורט והמחייב במלואו של הוראות הביטול בעסקאות מכר מרחוק הינו הנוסח המפורט בסעיף 14ג' לחוק הגנת הצרכן.
    ביטול הזמנות עליהם לא חלות הוראות חוק הגנת הצרכן יחויבו מיום ביצוע ההזמנה בדמי ביטול על פי תנאי חברת מילניום.

  • חוק הגנת הצרכן (תיקון 58) דמי ביטול החלים על שירותים המתחילים ומסתיימים מחוץ לישראל
    תיקון 58 לחוק הגנת הצרכן קובע כי בעסקת מכר מרחוק למתן שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל, רשאי בית העסק להציע לצרכן לבחור בין 2 חלופות:
    1. זכות ביטול לפי הוראות חוק הגנת הצרכן (ככל שהצרכן עומד בתנאי החוק)
    2. מדיניות הביטול של נותן השירות מחוץ לישראל.
    עלות הטיולים המאורגנים של חברתנו מורכבת משירותים שניתנים בישראל (מרכיב הטיסות) ומשירותים שניתנים מחוץ לישראל (מרכיב שירותי הקרקע בחו"ל, כגון: בתי מלון, כניסות לאתרים, אוטובוסים והסעות).
    משום כך, קיימת הפרדה בין דמי הביטול עבור 2 סוגי השירותים הללו:
    1. מרכיב הטיסות:
        מרכיב זה מתחיל ומסתיים בישראל ולכן חל עליו חוק הגנת הצרכן הישראלי. דמי הביטול בגין מרכיב זה של הטיול
        הינם בהתאם לחוק. בחברתנו, מרכיב זה מהווה 25 אחוז מעלות הטיול הכוללת.
    2. מרכיב שירותי הקרקע בחו"ל:
        מרכיב זה מתחיל ומסתיים מחוץ לישראל ולכן דמי הביטול החלים עליו כפופים לתנאי הביטול של הספקים השונים
        ולחוקי הגנת הצרכן החלים במדינות הטיול בחו"ל. בחברתנו, שירותים אלו מהווים 75 אחוז מעלות הטיול הכוללת.
    לפיכך, ביטול הזמנה (העומד בתנאי חוק הגנת הצרכן) יזכה בדמי ביטול אך ורק עבור מרכיב הטיסות.

  • לגבי מרכיב שירותי הקרקע בחו"ל- חברתנו מציעה 2 מסלולים לביטול השירותים הניתנים מחוץ לישראל:
    1. מסלול ראשון: ביטול בהתאם לתנאי ביטול הרשומים בתכנית הטיול, הנקבעים בהתאם לתנאי הביטול של ספקי
        התיירות השונים בחו"ל. מסלול זה הינו ברירת המחדל.
    2. מסלול שני: ביטול בהתאם לחוק הגנת הצרכן הישראלי, בתמורה לתוספת של 8% על עלות הטיול. בחירה במסלול
        זה תתאפשר ללקוחות שיידעו את חברתנו בכתב, בעת ביצוע ההזמנה, על רצונם לבחור במסלול זה, וקיבלו אישור
        חוזר בכתב על מסלול זה; וכן בכפוף לכך שמלוא עלות הטיול שולמה לחברתנו בעת ביצוע ההזמנה. 
        חתימה על טופס הרשמה, או אישור עסקה בשיחה טלפונית עם מוקד המכירות של מילניום מהווים הסכמה וקבלה        של תנאי הביטול החלים על ספקים בחו"ל על פי האפשרות של ביטול עסקה לפי התנאים הנ"ל(המסלול הראשון).

  • במקרים שבהם לקוח לא יהיה זכאי לבטל את העסקה על-פי חוק הגנת הצרכן, יחויב כל ביטול בדמי ביטול בשיעור המחיר הכולל של הטיול ו\או בסכומים שלהלן, בהתאם למועד הביטול.

  • דמי ביטול :
    חישוב ימי עבודה: ראשון עד חמישי לא כולל שישי/שבת וערבי חג וחגים
  • לטיולים מאורגנים 
    • ביטול הטיול מכל סיבה שהיא ממועד ההרשמה ועד 29 ימי עבודה מלאים לפני היציאה לטיול יחוייבו בדמי טיפול ע"ס 47 $ למטייל.
    • דמי ביטול מ- 28 ימי עבודה ועד 21 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 30% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 20 ימי עבודה ועד 14 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 40% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 13 ימי עבודה ועד 8 ימי עבודה לפני היציאה לטיול:   50% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 7 ימי עבודה ועד 4 ימי עבודה לפני היציאה לטיול:     70% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 3 ימי עבודה ועד מועד יציאת הטיול: דמי ביטול מלאים
  • דמי הביטול לטיולים : איסלנד, לפלנד, צפון אמריקה, דרום אמריקה, מרכז אמריקה, דרום אפריקה, האיים אזורים, האיים הקנרים , קוריאה , ניו זילנד ויפן:
    • ביטול הטיול מכל סיבה שהיא ממועד ההרשמה ועד 89 ימי עבודה מלאים לפני היציאה לטיול יחוייבו בדמי טיפול ע"ס  47 $ למטייל.
    • דמי הביטול מ- 88 ימי עבודה ועד 60 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 30% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי הביטול מ- 59 ימי עבודה ועד 45 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 40% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי הביטול מ- 44 ימי עבודה ועד 20 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 50% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי הביטול מ- 19 ימי עבודה ועד מועד יציאת הטיול: 100% ממחיר הטיול למטייל

  • דמי ביטול בטיולי שייט כולל אלסקה על פי המפורט בגוף הטיול

  • שירותים בהתחייבות מלאה
    • על אף האמור לעיל, הוצאות בגין הנפקת אשרות, שינוי כרטיס טיסה, תשלום לטיסות פנימיות ו/או לשירותים שנרכשו    בהתחייבות מלאה ומוחלטת - יחולו דמי ביטול מלאים. 

  • הערות
    • אנא ודא/י שבידך ביטוח רפואי המכסה ביטול מסיבה רפואית.
    • דמי הביטול כפופים לכל תנאי הביטול שיחולו על חברת מילניום טיולים ותיירות בע"מ או על הנוסע, על ידי הספקים        בחו"ל
  • בכל מקום בו מצוין חברת מילניום, הכוונה לחברת מילניום טיולים ותיירות בע"מ.
  •  הפרטים שלו ישמשו לצורך משלוח דברי פרסומת מסוג דומה לזה שנרכש, ונתן לנמען הזדמנות לסרב למשלוח דברי פרסומת.

  • ביטול בתקופת מלחמת "חרבות ברזל"
    מילניום רשאית לבטל טיול עקב המלחמה, בכל רגע נתון. במידה והטיול יבוטל יוחזרו כל הכספים ששולמו ללקוחות תוך 60 ימי עבודה. 
  • מצבי חירום / כח עליון (Force majeure) - (סעיף זה אינו רלוונטי לתקופת "מלחמת חרבות ברזל"):
    אנו נהיה רשאים להודיע על ביטול טיול, מלא או חלקי, אף בהתראה קצרה ביותר, אם לפי שיקול דעתנו הבלעדי והמוחלט לא ניתן לבצעו או שנוצרה מניעה או סכנה בביצועו, בנסיבות שאינן תלויות בנו, לרבות בשל שביתות, התרעות, הנחיות של רשויות מוסמכות, מגפות, פגעי טבע, מצבי מלחמה וחירום וכיו"ב. בכל מקרה כאמור, אנו לא נהיה אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, או לאי נעימות עקב הביטול המלא או החלקי. במקרה של ביטול מלא כאמור, יוחזרו למטייל הכספים ששולמו לחברה בפועל, בקיזוז כל הוצאה אשר הוציאה החברה (לרבות התחייבות של החברה) ואשר לא קיבלה בעבורה החזר. אם בוטל טיול באופן חלקי, יוחזרו למטייל התשלומים בעבור שירותי הקרקע אשר לא ניצל בלבד, בקיזוז אלו אשר החברה לא תקבל בעבורם החזר. בכל מקרה שבו מטייל יחליט לבטל את יציאתו לטיול, לרבות בגין הסיבות דלעיל, יחולו לגביו ההוראות המפורטות במחירון בנוגע לאפשרות ביטול.

  • בכבוד רב,

    מילניום טיולים ותיירות בע"מ

חיפוש טיול
יבשת
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
טיולים לפי נושא
טיולי שייט - מילניום על המים
טיולי בוטיק
מילניום משפחות (מילניום KIDS)
מילניום נופש
ישראל - נופש/טיולים מאורגנים
טיולים לקהל הרחב
טיולים לשומרי מסורת
טיולי תמריץ
קבוצות סגורות
מילניום בפייסבוק
03-6226666 מילניום

טיולים מאורגנים 
טיול מאורגן לקוסטה ריקה
טיול מאורגן למרוקו
טיול מאורגן לארצות הברית
טיול מאורגן לדרום אפריקה
טיול מאורגן לדרום אמריקה
טיול מאורגן למרכז אמריקה
טיול מאורגן לרוסיה
טיול מאורגן למקסיקו
טיול מאורגן לאיסלנד
 
 

טיולים מאורגנים לאירופה
טיול מאורגן לצרפת
טיול מאורגן לאיטליה
טיול מאורגן לצפון איטליה
טיול מאורגן לפורטוגל
טיול מאורגן לגיאורגיה
טיול מאורגן לשוויץ
טיולים מאורגן לנורבגיה
טיול מאורגן לספרד
טיול מאורגן לסקנדינביה


טיולים  למזרח הרחוק
טיול מאורגן לתאילנד
טיול מאורגן לקמבודיה 
טיול מאורגן לסין
טיול מאורגן ליפן
טיול מאורגן להודו
טיול מאורגן לויאטנם
טיול מאורגן לפיליפינים
  

טיולים  מאורגנים
טיול מאורגן ללונדון
טיול מאורגן ליער השחור
טיול מאורגן לסיצליה
טיול מאורגן לאיסלנד
טיול מאורגן לרוסיה
טיולים מאורגנים לאיים הקנריים
טיול מאורגן לנפאל
טיולים מאורגנים לדרום קוריאה
קישורים נוספים
טיולי שייט
טיולים גיאוגרפיים
טיולים מאורגנים למשפחות
מידע שימושי
המדריכים שלנו
המלצות גולשים
לוח הטיולים
גלריה
צרו קשר
 
  

צור קשר אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
   CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות למילניום © 2018