03-6226666
להזמנות
אודותינו
לוח טיולים
טיולים לפי מדינות
סיפורי מילניום
המדריכים שלנו
לוח הרצאות
צור קשר

מידע כללי תנאים ואחריות

 הודעה חשובה 


  לנוסעי מילניום לאמירויות ולמרוקו, 
  שלום רב ,

   כחברת תיירות גדולה המטיסה אלפי לקוחות , כולל בתקופת השנתיים האחרונות של הקורונה, גם אנו כמוכם חשופים           לתקשורת הישראלית והעולמית ולהודעת קבינט הקורונה בארץ, נכון להיום 27 לנובמבר 2021 ולהחלטות מדינת
   האמירויות מהערב, אליה אתם נוסעים.
   נכון לרגע זה הכול ממשיך להתקיים כמתוכנן עם שינויים קלים ליציאת אזרחים ישראלים בעלי דרכון ישראלי:

  1. כניסה לאמירויות בכפוף לבדיקת קורונה נוספת שנבצע עם הנחיתה באמירויות ובמרוקו ונסיעה למלון עד קבלת התשובה השלילית לאחר מספר שעות .
  2. אזרחים ישראלים מחוסנים מחלימים עם תעודה בתוקף החוזרים לישראל מכל יעד בעולם, ייסעו מנתב"ג הביתה לבידוד של שלושה ימים וביום הרביעי שוב יש לבצע בדיקה בקופת חולים, חינם, במידה והתוצאה שלילית אז משוחררים מבידוד.
  3. כל השאר נשאר אותו הדבר!!! וכמובן נגלה אחריות ורגישות מירבית טרם היציאה, במהלך הטיול ובשהות בחו"ל. אתם מתבקשים לשתף פעולה ולשמור על עצמכם עם מסיכות, היגיינה , כפי שהיה עד עכשיו גם באמירויות וגם במרוקו.

    ברצוננו לאחל לכם טיול מהנה ובטוח, בריאות וחזרה בשלום.

      תודה רבה,

      הנהלת מילניום

____________________________________________________________________________________
     בשל המצב אנו נערכים בהתאם להנחיות מהגורמים הרשמיים במשרדי הממשלה. אנו נמצאים במציאות מורכבת ואנו           עושים ככל שניתן לתת שירות בהקדם האפשרי.

      משרדנו סגורים ולכן פניות יש לעשות רק במייל בכתובת : [email protected]

      בימים אלו אנו עובדים במתכונת מצומצמת ויתכנו עיכובים במתן תשובה.

____________________________________________________________________________________


תנאים כללים ותקנון דמי ביטול

  • טיולים בתקופת הקורונה
    במקרה של התפרצות קורונה לפני היציאה מילניום שומרת לעצמה את הזכות לבטל ולדחות את הטיול. במקרה כזה יהיה אפשר לבחור בין החזר מלא או דחיית טיול.
    יובהר ויודגש כי כל עוד מדינת היעד מקבלת תיירים ומתקיימות טיסות למדינת היעד, הטיולים ייצאו כסדרם. על הנוסע חלה חובה להצטייד (מוקדם ככל הניתן), בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, הכוללת גם סעיף קורונה. סעיף זה הוא חובה. וזאת על מנת לחסוך לכם עוגמת נפש והפסד כספי.
    בכל מקרה שבו נוסע לא יוכל להצטרך לטיול עקב אי מילוי או אי עמידה בהוראות או בתנאים, חברת מילניום איננה אחראית לכך ודמי הביטול יהיו כפי שמופיע במסלול הטיול.

  • תנאים כללים
    הטיולים המוצעים באתר מילניום טיולים ותיירות בע"מ ובהצעות המתפרסמות על-ידי מילניום טיולים ותיירות בע”מ מדי פעם לציבור הרחב כפופים לתנאים המפורטים להלן ועצם הרשמת הנוסע לטיול והשתתפותו בו מהווה את הסכמתו המפורשת לתנאים אלו.
    מחירי הטיול נקבעים בדולרים/יורו ומחושבים לפי שער העברות והמחאות כפי שפורסם ביום העסקים האחרון שקדם למועד התשלום ומבוססים על תעריפי עלות השירותים הנכונים ליום הדפסת החוברת. כל שינוי עשוי לגרור שינוי במחיר .
  • כללי
    מסלולי הטיולים והביקורים באתרים השונים מתוכננים על סמך ההיכרות והניסיון הרב שצברנו . יחד עם זאת ייתכנו לעיתים שינויים בשל גורמים בלתי צפויים שאינם בשליטתנו שיביאו לשינוי בתאריכים , בסדר הביקורים , בלינות , בטיסות וכדומה . מטרתנו כמובן לקיים את המסלול כמתוכנן במלואו וברמה המובטחת אך אנו שומרים לעצמנו את הזכות לביצוע השינויים המתחייבים . הקריטריונים לדירוג שירותי התיירות , אמינותם וטיבם אינם אחידים ולא תמיד תואמים את אמות המידה המוכרות לנו . יש לקחת עובדה זו בחשבון ולראותה כחלק מחוויית הטיול והמפגש עם המדינות שבהן אנו מבקרים .

  • תשלום
    הרשמה לטיול המפורט בחוברת זו ובכל פרסום אחר תיעשה במילוי טופס ההרשמה ע"י מזמין הטיול ובחתימת הנוסע . השתתפות בטיול מותנית בכך שהמארגנים קיבלו מהנוסע את מלוא התשלום עבור השירותים שהוזמנו , לא יאוחר מ-15 יום לפני מועד ההתחלה של הטיול . המארגנים יהיו רשאים לבטל הרשמת נוסע במקרה שלא שולם להם מלוא התשלום כמפורט לעיל . כל תוספת עלות הנובעת משינוי שערי המטבע , מחירי כרטיסי הטיסה , עלויות הלינה בבתי המלון, התחבורה , מס' נמל , כרטיסי כניסה לאתרים השונים וכיו"ב – יחולו על הנוסע בלבד . כספי הלקוחות מובטחים כמתחייב מתקנות שירותי תיירות .

  • שינויי מחירים/שערי חליפין
    המחירים בטיולי מילניום נקבעו על פי מחירי הטיסות, שרותי הקרקע, מיסים, מחירי דלק ושערי חליפין בין מטבעות מקומיים לפי יעד הטיול לדולר ארה"ב, לרבות יחס יורו- דולר ו/או פאונד אנגלי –דולר נכון ליום ההזמנה.
    כל התייקרות באחד הרכיבים הנ"ל , תגרור תוספת תשלום למחיר הטיול , עלות התוספת תפורסם באתר האינטרנט של מילניום טיולים ותיירות בע"מ ותשולם ע"י הנוסעים.

  • השתתפות בטיול
    המארגנים רשאים לדחות בקשת הרשמה או לבטלה לגבי כל נוסע אשר על פי שיקול דעתם אינו מתאים להימנות עם משתתפי הטיול ללא כל צורך לנמק עמדתם . על הנוסע להודיע למארגנים טרם הרשמתו על כל מגבלה בריאותית או אחרת שעשויה להקשות על השתתפותו בטיול. המארגנים רשאים להפסיק השתתפות נסע בטיול , אשר יש בה משום פגיעה או הפרעה למהלכו התקין של הטיול , על פי שיקול דעתם . יציאת כל קבוצה מותנית בהשתתפות 25 נוסעים לפחות ואין הגבלה על מספר מקסימלי של משתתפים . בטיול ישתתפו נוסעים כמספר מקומות הישיבה באוטובוס.

  • הרכב המשתתפים
    הטיולים המתפרסמים באתר מילניום טיולים ותיירות בע"מ ובהצעות המתפרסמות מדי פעם בפעם ע"י מילניום טיולים ותיירות בע"מ בע"מ פתוחים להרשמה לכלל הציבור . לא תתקבל תלונה ו/או טענה בנושא גילאי המטיילים ו/או מצב בריאותם ו/או כישוריהם . טיולים התחומים בקבוצות גיל הנם בבחינת המלצה בלבד . אין באפשרות החברה לוודא באופן מוחלט התאמת הגיל , ולא תתקבלנה טענות על חריגה מהגבלות הגיל.

  • החזרים
    סוכני המארגנים , נציגיהם , מלווי הקבוצה או כל אחד אחר אינם מוסמכים להחזיר או להבטיח החזרת כספים כלשהם או להסכים לכל חריגה מהתנאים המפורטים . לאחר יציאת הקבוצה מהארץ לא יוחזרו כספים עבור כל חלק של טיול או אירוע בו לא השתתף הנוסע , לרבות סיור , קטע מסיור , או מסלול בו לא נסע , ארוחות שלא נוצלו , בתי מלון , כניסה לאתרים וכיוצא באלה . נוסעים שיוותרו מראש על שירותי תיירות ויקבלו אישור לכך יזוכו בהתאם ולפי תעריף קבוצתי .

  • טיסות
    הטיסות מתבצעות ע"י חברות התעופה השונות ובכפוף לתנאים המפורסמים ע"י חברות התעופה. לא תמיד הטיסות הנן ישירות ולעיתים יש להחליף מטוס או שהטיסה נוחתת בנחיתת ביניים בדרכה וכמו כן גם בחזרתה . קיימת אפשרות שהטיסות יתבצעו בפועל ע"י חברות אחרות שלהן יש הסכמי שיתוף פעולה עם חברת התעופה ששמה פורסם ולהפך (codeshare) . ייתכנו מקרים חריגים , בהם עקב הרשמת יתר לטיסה ע"י חברת התעופה (דבר המותר לחברות התעופה ואשר אינו בשליטת המארגנים ) , יאלצו נוסע בודד או חלק מהקבוצה לטוס בטיסה שונה מזו של שאר חברי הקבוצה . במקרה שכזה יעשו המארגנים כל שביכולתם על מנת לצמצם את הפגיעה בנוסע . ישנם טיולים שהחזרה שלהם ארצה מאוחרת . הדבר מאפשר יום נוסף בטיול , אולם צריך לזכור שפינוי החדרים הוא עד 12:00 בצהרי היום . ניתן בתשלום נוסף מראש להזמין את החדר ליום נוסף ובכך להאריך את השהות בחדר עד שעת היציאה . כל שינוי מהטיסה הקבוצתית (במועד , במסלול וכו') כרוך תוספת תשלום בהסכמת המארגנים ובאישור חברת התעופה . בקשות לטיסות חריגות יתקבלו עד 15 ימי עבודה לפני יציאת הטיול . כל תקלה או שינוי במועדי הטיסות וכן מקרים של איחור , אובדן או נזק לנוסע ולמטענו ם באחריותה הבלעדית של חברת התעופה (בהתאם לאמנת ורשה).

  • תחבורה
    בטיולים המפורסמים באתר זה ובהצעות המתפרסמות מדי פעם בפעם ע"י חברת מילניום טיולים ותיירות בע”מ הסיורים הכלולים יתבצעו באמצעות אוטובוס עם נהג שיועמד לרשות הקבוצה ו/או תחבורה ציבורית , הכל עפ"י העניין . שעות העבודה של הנהג מוגבלות ע"פ חוק ואין זו מחובתו להסיע את הקבוצה בימים או בערבים החופשיים , למקומות בילוי ואתרים שאינם כלולים בתוכנית הטיול , או לבצע טיולים או סיורי בחירה . הנהג זכאי לתשלום עבור שירותים נוספים אלו . במידת האפשר ובמינות בהן נדרש הדבר , תעמיד מילניום בע”מ לרשות המטיילים אוטובוס ממוזג אויר בהתאם לרמת המיזוג המקובלת ביעד . במדינות מסוימות חל איסור להפעיל מזגן כל עוד האוטובוס אינו בתנועה . באורלנדו ארה"ב ייתכנו מקרים בהם ישמש את הקבוצה אוטובוס המשמש גם אורחי מלון אחרים . אין המארגנים מתחייבים שמיזוג האוויר , במידה וקיים , יפעל בצורה מושלמת בתנאי חום קשים .

  • בתי מלון
    המארגנים מציעים מגוון רחב של בתי מלון במסגרת הטיולים , חלקם במרכז , בפרברי הערים וחלקם מחוץ לערים . בתי מלון רבים בעולם, הנמצאים במרכז הערים, הנם ישנים או בסביבה מסחרית סואנת, בתי המלון שמחוץ למרכזי הערים , בדרך כלל הנם חדישים ובסביבה שקטה . בתקופות של תערוכות , ירידים , כינוסים ותחרויות ספורט בינלאומיות האכסון בערים השכנות . במקרה של אכסון מחוץ לעיר יעמוד לרשות הקבוצה אוטובוס לביצוע תוכנית הטיול . האכסון בבתי מלון יהיה בחדרים זוגיים עם מיטה כפולה או שתי מיטות כפי שנקבע על ידי המלון . ייתכנו חדרים מסוג "קומבי" דהיינו מיטה ועוד ספה הנפתחת למיטה בודדת או זוגית . לא תתקבלנה טענות בדבר אי התאמה של שותף לחדר . מטיילים בודדים אשר לא ירצו להתגורר יחדיו יידרשו לשלם תוספת חדר ליחיד . הנוסע בגפו יחוייב , באם הזמין חדר ליחיד או במידה ואין לו שותף לחדר , בתוספת חדר ליחיד . אין המארגנים מתחייבים לקבל או לאשר הזמנת חדר ליחיד לכל נוסע שיבקש זאת . במקרה של הזמנת חדר ל-3 איש או יותר , אפשר שבמקרה כזה תוכנס מיטה או מיטות נוספות לחדר זוגי . אין המארגנים מתחייבים לספק חדר מיוחד וגדול מחדר זוגי במקרה כזה . בארה"ב הנהוג הוא שבתי המלון מספקים חדר בעל שתי מיטות בלבד , לרוב שתי מיטות זוגיות . משפחה בת 4-3 נפשות המקשת חדר אחד תתאכסן , במקרה זה , בחדר אחד בין שתי מיטות כמפורט לעיל ולא תוכנס מיטה נוספת לחדר . המארגנים מביאים לתשומת לב הנוסע את הנוהג בקשר לכניסה ויציאה של אורחים לבתי מלון . הכניסה היא בדרך כלל החל משעה 14:00 והיציאה לפני השעה 12:00 וזאת על מנת לאפשר לעובדי המלון את ניקוי , סידור , ואוורור החדרים עבור האורחים הבאים . ייתכנו מקרים בהם תאלץ הקבוצה להמתין לכניסה לחדרים או לפנותם בהתאם לשעות הנ"ל . במקרים כאלה ישתדלו המארגנים למצוא סידור על פי הנסיבות . בתי המלון יהיו בהתאם לרמה או ברמה דומה לאלו המפורסמים בחוברת לגבי כל טיול וטיול . רשימת בתי המלון תימסר למטיילים במידת האפשר טרם יציאת הקבוצה מהארץ. חלוקת החדרים מתבצעת ע"י בתי המלון ואין הדבר בשליטת המארגנים . ייתכנו מקרים בהם יקבלו המטיילים חדרים פחות טובים מהרמה הכללית של בתי המלון או מחדרים שקיבלו מטיילים אחרים . אין אפשרות להבטיח קומה מסוימת , או אגף מסוים או חדר מסוים או חדרים צמודים או דלת מקשרת . יתכן וחדר ליחיד יהיה קטן יותר מחדר לזוג , אולם , מומלץ לנסוע בודד להזמין חדר ליחיד וכך תישמר לו הפרטיות . המארגנים משתמשים במגוון רחב של בתי מלון ולעיתים קורה שבית המלון נמצא בתהליך שיפוצים או שלידו אתר שנמצא בבניה . במקומות רבים בעולם נהוג לכבות את מזגני האוויר בשעות מסויימות . גם כאן אין למארגנים שליטה ו/או יכולת להשפיע בעניין . בתי המלון מוזמנים זמן רב מראש ואולם , במקרים אחדים ייתכנו שינויים עקב רישום יתר ו/או תערוכות ואירועים המתקיימים בתאריכים מקבילים . במקרה כזה המארגנים שומרים לעצמם את הזכות למצוא מלון חליפי באזור כאשר תוכנית הטיול לא תפגע או תשונה . במידה ומילניום בע”מ בפרסומיה ציינה מלון מסויים ואותו מלון, עקב רישום יתר או תפוסה מלאה לא אושר , תועבר הקבוצה למלון בדרגה דומה .

  • מדריך הטיול
    מדריך הקבוצה הינו איש קשר בין המארגנים לנוסעים , המשמש כמנהל אדמיניסטרטיבי לקבוצה משך כל ימי הטיול . במסגרת תפקידו יטפל המדריך, בין היתר , בארגון הסידורים בשונים , הקשורים בניהולו התקין של הטיול , האוטובוס , המדריכים המקומיים , בתי המלון , מעבורות וכיוצא באלה . ייתכנו מקרים בהם מדריך הקבוצה ימתין בנמל התעופה בחו"ל ואילו בנמל התעופה בארץ יטפל בקבוצה נציג מיוחד מטעם המארגנים . כמו כן , במקרים מסויימים ייתכן שהמדיך יאלץ להיפרד מהקבוצה בחו"ל , ובמקרה כזה יעמוד לרשות הקבוצה נציג מקומי .במידה ומדריך הטיול לא יצא לטיול, מתחייבת החברה לספק מדריך בעל איכות זהה כמדריך הטיול.

  • נזקים - ביטוח
    אין המלווים אחראים לנזקי הנוסע שייגרמו כתוצאה מתאונות , מחלות , נזק למטען או כל נזק ישיר או עקיף שעלול להיגרם לו במהלך הטיול עקב תאונה , אלימות , שוד , גניבה , אבדה של מטען או מסמכים , כרטיסי טיסה , דרכון , הוצאות רפואיות וכיוצא באלה . המארגנים מציעים לנוסע לבטח עצמו על חשבונו בבטוח אישי נרחב המכסה את הנזקים והאירועים המתוארים לעיל . מובהר ומודגש כי לא יהיו החזרים כלשהם בגין הפסקת טיול עקב מחלה , פציעה או סיבה אחרת כלשהי . המארגנים מודיעים בזאת מפורשת , כי הם פועלים בארגון הטיולים כמתווכים בין הנוסע לבין נותני השירותים המבצעים תוכניות הטיול ובכלל זאת חברות התעופה , תחבורה , ספנות , בתי מלון , מסעדות וכיוצא באלה . לפיכך אין המארגנים אחראים בכל צורה שהיא לתקלות , שיבושים ונזקים אשר עלולים להיגרם עקב אי ביצוע או ביצוע לקוי או חלקי של הטיולים המפורסמים בחוברת זו וכיוצא באלה , ועל ידי נותני השירותים הנ"ל או מי אשר פועל מטעמם .

  • כלכלה
    בכל הטיולים ניתן פירוט הארוחות אשר כלולות במחיר הטיול . המארגנים מסיבים בזאת את תשומת לב הנוסעים לנושא הארוחות וארוחות מיוחדות . תפריט הארוחות נקבע מראש . רמת הארוחות שונה ממקום למקום , כך גם סוג האוכל , טעמו , גיוונו , כמותו ואופן הגשתו . ארוחות הבוקר הנן קונטיננטליות . הארוחות יכולות להינתן באולם מיוחד המשמש לקבוצות בטיולים מאורגנים . ארוחות הבוקר עשויות להיות מוגשות באריזה לחדר הנוסעים . בכל מקרה בו מבקש הנוסע לקבל ארוחה מיוחדת (צמחונית , כשרה , דיאטטית או אחרת) , עליו להזמין זאת מראש ובכתב ולקבל על כך אישור . אין החברה המארגנת מקבלת על עצמה כל אחריות לספק ארוחות מיוחדות במהלך הטיול או בחלקו , אלא אם הוזמנו ואושרו . שירות מזון או משקאות במהלך הטיסות במידה וניתן , הוא באחריות חברות התעופה בלבד .

  • מניין ימי הטיול
    במניין ימי הטיול המפורסמים בחוברת נכללים יום היציאה ויום החזרה מעת יציאת הקבוצה מהארץ ועד שובה . המארגנים מודיעים כי הם קשורים במועדי טיסות של חברות התעופה האחראיות בלעדית על מועדים ושינויים בלוחות הזמנים . המארגנים אינם אחראים לטיסה היוצאת בשעות אחר הצהריים או הערב , או טיסות החוזרות ארצה בשעות הבוקר . היה ובגלל שינוי בלוח הטיסות יגרעו ימי הטיול , אין המטיילים זכאים להחזר כספי אלא אם מספר הלילות בתוכנית המקורית ישתנה והמארגנים אכן קבלו החזר כספי בגין לילות לא מנוצלים .

  • תכנית הטיול
    קיימת אפשרות שטיול מסויים ישתלב במסלולו של טיול אחר גם אם טיול זה מתבצע ע"י חברה אחרת . טיולים ימוזגו אם מספר משתתפים לא יאפשר יציאה עצמאית של הטיול . ייתכנו שינויים בסדר הימים והביקורים כפי שמופיעים בתכנית המקורית . המסלול והשירותים לא ישתנו כתוצאה מהשילוב או השינוי כאמור . סיורים מודרכים המופיעים בתכנית הטיול יארכו בדרך כלל בין 3 ל- 4 שעות אלא אם צויין אחרת . דמי הכניסה הכלולים במחיר מפורטים בסעיף "כל זה כלול במחיר" בצמוד לכל מסלול . המחיר אינו כולל אתרים נוספים גם אם נזכרים בתאור המסלול . בטיולים בהם הקבוצה מתפצלת לשני יעדים , מלווה הקבוצה יצטרף ליעד בו רשומים מירב הנוסעים וביעד השני יעמוד לרשות הקבוצה נציג מקומי .

  • עישון ואכילה
    בתוך האוטובוס חל איסור על עישון ואכילה . לחילופין תערכנה הפסקות למטרות אלה. החברה אינה מתחייבת לשבץ ללינה מטייל שנרשם כבודד עם מטייל שאינו מעשן, גם אם תתבקש לעשות כן .

  • לנוסע בטיולינו
    הנוסע חייב למלא אחר כל דרישות הרשויות המוסמכות המוטלות לצורך ביצוע הטיול והוצאתו לפועל , להמציא את מסמכי הכניסה , היציאה וכל המסמכים הדרושים לצורך כך לרבות אשרות מתאימות . כמו כן חייב הנוסע להתייצב בשדה התעופה בזמן שנקבע ע"י המארגנים , על מנת להשלים את סידורי היציאה . המארגן לא יהיה אחראי לכל נזק שייגרם לנוסע אם לא עמד בהתחייבויותיו לעיל או אם כניסתו למדינה כלשהי לא הותרה מכל סיבה שהיא . בכל מקרה של ביטול או שינוי הטיול הנובעים מבעיות באשרות הכניסה או ממדיניות הממשלות של ארצות היעד או מסיבות שאינן קשורות בחברת מילניום טיולים ותיירות בע”מ , אין החברה אחראית לנזק ולהוצאות הכרוכות בכך .

  • מפגש הקבוצה
    פרטים מעודכנים , מידע וסקירה כללית על מסלול הטיול יינתנו למטיילים במפגש הקבוצה אשר ייערך לפני יציאת אותם טיולים הדורשים הכנה יסודית לדעתנו . אנו ממליצים לא להעדר ממפגש הקבוצה ובכל מקרה של היעדרות לא תהיה החברה אחראית להעביר לנוסע את המידע שהועבר בפגישה . במקרים בהם אין מפגש קבוצה יועבר המידע בדרך אחרת .

  • לסיכום
    טיולים ואירועים המתוארים באתר זה מוצעים ומתקבלים בתנאי מפורש כי הם ניתנים לשינוי על ידי "מילניום טיולים ותיירות בע"מ או הבאים מכוחם ("המארגנים") . כל זאת בהתאם לשיקול הדעת המקצועי של המארגנים לרווחת הנוסע ובהתאם לנסיבות . שינויים כאמור כוללים שינויים ב: תאריכים,אופן הביצוע,ביצוע חלקי,אי ביצוע פרטי התוכנית,ארגון אירועים חלופיים,או כאלו אשר אינם כלולים בתוכניות וכיוצא באלה .

  • חילוקי דעות
    פירוט תוכניות הטיולים והאירועים מהווה מידע ותוכנית מסגרת בקשר למסלול הטיול ,אתרי הביקור, סוגי הבילוי ,האפשרויות ,היעדים המתוכננים לביצועם , כשכל אלו כפופים לשינויים אפשריים . על הנוסע מוטל החובה לדאוג ולוודא קבלת אישורי כניסה ("ויזות") לארצות הדורשות אישורים כאלה , וזאת בהתאם לארצות הביקור במסלול הטיול . אין המארגנים אחראים למידע שאינו נמסר על ידיהם בכתב הסותר את האמור בהודעה זו . מוסכם בזאת שכל תביעה ו/או טענה אשר יש לנוסע , כנגד המארגנים תועבר בהתאם להסכמת הצדדים בכתב להכרעת בורר מוסכם בין הנוסע למארגנים . באם ימונה הבורר יהא קשור לתנאים , למידע ולפירוט הטיולים שבחוברת זו ולהוראות חוק הבוררות . בהעדר הסכמה לגבי אישיות הבורר , יקבע הבורר על ידי בית המשפט . סמכות שיפוט בכל הנוגע ליחסי הנוסע והמארגנים , תהא לבית משפט בתל אביב-יפו ולבית משפט זה בלבד . עצם הרשמתו לטיול כל שהוא , או תשלום מקדמה , או השתתפות בטיול מהווה הסכמת הנוסע לכל התנאים והמידע שבחוברת זו .

  • ביטולים
    ביטול יזום של טיול על ידי חברת מילניום הנובע בעיקר ממספר מועט של נרשמים יתאפשר עד 15 ימי עבודה לפני יציאת הטיול ללא כל טענה ו/או תביעה של המטייל.
    ברגע ההחלטה של הביטול.יוחזרו הכספים בהתאם לאופן שבו שולמו ועל פי התנהלות חברות האשראי.

  • ביטול על ידי הלקוח
    דמי ביטול
    ביטול עסקה יעשה בכתב וישלח לחברת מילניום טיולים ותיירות בע"מ מייל לכתובת המאשר את ביטול הטיול ואישורו חזרה ע"י סוכן / נציג מטעם מילניום – [email protected]
    חשוב – דמי ביטול או שינוי יחולו על כל ההזמנות, מרגע אישור ההזמנה בהתאם למפורט בהזמנה וזאת בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 סעיף 14ג' (ג), בין היתר, כמפורט להלן.
    בסעיף 14ג' (ג) לחוק הגנת הצרכן נקבע כי "בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום העסקה ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן". כל זאת לא יחול על שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם המועד שנקבע למתן השירות חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, ממועד העסקה.
    ביטול עסקה העומד בדרישות חוק הגנת הצרכן כרוך בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
    יובהר בזאת ומבלי לגרוע מהאמור לעיל כי בהתאם לסעיף 14ג' (ד) (2) לחוק הגנת הצרכן ההסדר הקבוע בחוק הגנת הצרכן בקשר עם ביטול עסקאות מכר מרחוק לא יחול אם המועד שנקבע למתן השירות חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, ממועד עשיית העסקה.
    כל המפורט בסעיף זה ולמען הסר ספק, הינו לצרכי יידוע בלבד, הנוסח המפורט והמחייב במלואו של הוראות הביטול בעסקאות מכר מרחוק הינו הנוסח המפורט בסעיף 14ג' לחוק הגנת הצרכן.
    ביטול הזמנות עליהם לא חלות הוראות חוק הגנת הצרכן יחויבו מיום ביצוע ההזמנה בדמי ביטול על פי תנאי חברת מילניום.

  • חוק הגנת הצרכן (תיקון 58) דמי ביטול החלים על שירותים המתחילים ומסתיימים מחוץ לישראל
  • הטיול המאורגן מורכב ממספר שירותים וביניהם – שרותי טיסה המתחילים ומסתיימים בישראל וגם משרותי תיירות כגון: בתי מלון, כניסות לאתרים, הסעות אשר כולם מתחילים מחוץ למדינה וגם מסתיימים מחוץ למדינה.
    על פי חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 58), התשע"ט–2019 (להלן – התיקון) קובע כי בעניין עסקת מכר מרחוק למתן שירותי תיירות, הניתנים במלואם מחוץ לישראל באמצעות נותן שירות מחוץ לישראל אך לא יחול על טיסה מישראל או אליה, אף אם היא כוללת חניית ביניים. דמי הביטול יחולו על שירותים המתחילים ומסתיימים מחוץ למדינה ויהיו במסגרת תנאי הספקים השונים במדינות היעד.
    שירות הטיסה החל בישראל ומסתיים בישראל הוא השירות היחיד הניתן להחילו במסגרת החוק הישראלי .
    לפיכך, במידה ויהיה ביטול ויהיה החזר, הוא רלוונטי אך ורק לשירותים הניתנים בישראל ולא לשירותים הניתנים מחוץ לישראל.
    כל המפורט בסעיף זה ולמען הסר ספק, הינו לצרכי יידוע בלבד, הנוסח המפורט והמחייב במלואו של הוראות הביטול בעסקאות מכר מרחוק הינו הנוסח המפורט בחוק הגנת הצרכן תיקון מס' 58.
  • על פי החוק (תיקון 58 לחוק הגנת הצרכן) קיימת אפשרות לבחירה בין 2 מסלולי ביטול העסקה:
    מסלול ראשון: ברירת המחדל, על בסיס דמי הביטול כפי שכתובים בכל תוכנית טיול והם תקפים במידה והמטייל לא ציין אחרת.
    מסלול שני: מאפשר ללקוח לבטל על פי חוק הגנת הצרכן אך התנאי הוא תוספת עלות של 10% ממחיר העסקה. על הלקוח ליידע בכתב את חברת מילניום בעת ביצוע העסקה ולקבל אישור חוזר בכתב מהחברה. בנוסף, הלקוח חייב לשלם את מלוא סכום העסקה בעת בצוע ההזמנה בכדי לעמוד בתנאי זה.
    חתימה על טופס הרשמה, או אישור עסקה בשיחה טלפונית עם מוקד המכירות של מילניום, או מתן אישור אינטרנטי באתר מילניום, מהווים הסכמה וקבלה של תנאי הביטול החלים על ספקים בחו"ל על פי האפשרות של ביטול עסקה לפי התנאים הנ"ל.
  • במקרים שבהם לא יהיה זכאי לבטל את העסקה על-פי דיני הגנת הצרכן, יחוייב כל ביטול בדמי ביטול בשיעור המחיר הכולל של הטיול (להלן - "מחיר הטיול") ו\או בסכומים שלהלן, בהתאם למועד הביטול.

  • דמי ביטול לשירותים הניתנים מחוץ למדינה:
  • לטיולים מאורגנים 
    • ביטול הטיול מכל סיבה שהיא ממועד ההרשמה ועד 29 ימי עבודה מלאים לפני היציאה לטיול יחוייבו ב- 47 $ למטייל.
    • דמי ביטול מ- 30 ימי עבודה ועד 21 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 30% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 20 ימי עבודה ועד 14 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 40% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 13 ימי עבודה ועד 8 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 50% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 7 ימי עבודה ועד 4 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 70% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי ביטול מ- 3 ימי עבודה ועד מועד יציאת הטיול: דמי ביטול מלאים
  • דמי הביטול לטיולים גיאוגרפיים לאיסלנד, לפלנד, דרום אמריקה, מרכז אמריקה, דרום אפריקה, ניו זילנד ויפן:
    • ביטול הטיול מכל סיבה שהיא ממועד ההרשמה ועד 89 ימי עבודה מלאים לפני היציאה לטיול יחוייבו ב- 47 $ למטייל.
    • דמי הביטול ממועד ההרשמה ועד 90 ימי עבודה מלאים לפני היציאה לטיול: $250 למטייל.
    • דמי הביטול מ- 89 ימי עבודה ועד 60 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 30% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי הביטול מ- 59 ימי עבודה ועד 45 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 40% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי הביטול מ- 44 ימי עבודה ועד 20 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: 50% ממחיר הטיול למטייל.
    • דמי הביטול מ- 19 ימי עבודה ועד מועד יציאת הטיול: 100% ממחיר הטיול למטייל

  • דמי ביטול בטיולי שייט כולל אלסקה על פי המפורט בגוף הטיול



  • • דמי הביטול יחולו גם על הוצאות בגין הנפקת אשרות, שינוי כרטיס טיסה, תשלום לטיסות פנימיות ו/או לשירותים           שנרכשו בהתחייבות מלאה ומוחלטת.
    • אנא ודא/י שבידך ביטוח רפואי המכסה ביטול מסיבה רפואית.
    • דמי הביטול כפופים לכל תנאי הביטול שיחולו על חברת מילניום טיולים ותיירות בע"מ או על הנוסע, על ידי הספקים        בחו"ל.
  • הערה: בכל מקום בו מצוין חברת מילניום, הכוונה לחברת מילניום טיולים ותיירות בע"מ.
  • מצבי חירום / כח עליון:
    אנו נהיה רשאים להודיע על ביטול טיול, מלא או חלקי, אף בהתראה קצרה ביותר, אם לפי שיקול דעתנו הבלעדי והמוחלט לא ניתן לבצעו או שנוצרה מניעה או סכנה בביצועו, בנסיבות שאינן תלויות בנו, לרבות בשל שביתות, התרעות, הנחיות של רשויות מוסמכות, מגפות, פגעי טבע, מצבי מלחמה וחירום וכיו"ב. בכל מקרה כאמור, אנו לא נהיה אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, או לאי נעימות עקב הביטול המלא או החלקי. במקרה של ביטול מלא כאמור, יוחזרו למטייל הכספים ששולמו לחברה בפועל, בקיזוז כל הוצאה אשר הוציאה החברה (לרבות התחייבות של החברה) ואשר לא קיבלה בעבורה החזר. אם בוטל טיול באופן חלקי, יוחזרו למטייל התשלומים בעבור שירותי הקרקע אשר לא ניצל בלבד, בקיזוז אלו אשר החברה לא תקבל בעבורם החזר. בכל מקרה שבו מטייל יחליט לבטל את יציאתו לטיול, לרבות בגין הסיבות דלעיל, יחולו לגביו ההוראות המפורטות במחירון בנוגע לאפשרות ביטול.

  • ביטוח נסיעות בחברת מילניום:
    רצ"ב התנאים המלאים בנושא הרחבה לכיסוי לביטול וקיצור נסיעה (גם עקב מגיפה)!
    להלן תעריפי הפוליסה הכוללים:
    1. תעריפי ביטוח ליום לפוליסה עבור אנשים ללא טיפול תרופתי וללא בעיות רפואיות קודמות:
        הפוליסה אינה מיועד ללקוח שעבר ניתוח/ אשפוז/ החמרה בחצי שנה האחרונה:

    2. תעריפי ביטוח ליום לפוליסה עבור אנשים שנוטלים טיפול תרופתי או בעלי מצב רפואי קיים /נכות וכד'.
        הפוליסה אינה מיועדת ללקוח שעבר ניתוח/ אשפוז/ החמרה בחצי שנה האחרונה:



  • להלן הכיסויים הכלולים בהצעה (גם עבור נוטל תרופות- מצב רפואי קיים, וגם עבור אלו שאינם נוטלי תרופות(:הוצאות רפואיות בחו"ל (גם במקרה של מגיפה):
    • הטסה רפואית מחו"ל לישראל
    • טיפול חירום בשיניים בחו"ל
    • הארכת שהות בחו"ל עקב אירוע רפואי
    • פינוי ממקום האירוע לבי"ח קרוב בחו"ל,
    • העברת גופה מחו"ל לישראל
    • הוצאות מלווה במקרה של אירוע רפואי שקרה למבוטח בחו"ל (אשפוז מעל 3 ימים, בהוראת רופא ובאישור חברת הביטוח).
    2. חבות כלפי צד ג'
    3. איתור וחילוץ
    4. מטען (כבודה)- כולל כיסוי לאובדן או גניבה של מכשיר סלולארי נייד עד 250$.
    • עיכוב בהגעת כבודה לחו"ל
    5. תאונות אישיות
    6. ביטול וקיצור נסיעה עקב סיבה רפואית שאינה מגיפה- עד 6,000$ מתוכם 2,000$ לכרטיס טיסה).
    • ביטול נסיעה עקב מגיפה: במקרה של בידוד או הידבקות ב"קורונה"- הכיסוי הינו רק עבור 400$ לכרטיס טיסה.
    • קיצור נסיעה עקב מגיפה: במקרה של הידבקות ב"קורונה" בחו"ל, או "סגר" בחו"ל שאינו מאפשר חזרה לישראל-
            הכיסוי הינו עד 150$ ליום ועד לסך 1,000$ לכל התקופה בה נדרש לשהות המבוטח - מעבר לתקופת                        הביטוח. 
  • הרחבות שאינן כלולות בהצעת המחיר:
    1. הרחבה לספורט אתגרי (לכל תקופת הנסיעה!)- בתוספת תשלום חד פעמי של 20$ לאדם.|
    2. הגדלת תקרת הכיסוי לביטול וקיצור נסיעה עקב מגיפה- 2.45$ ליום לאדם.
        הכיסוי :
    • ביטול וקיצור נסיעה עקב מגיפה מוגדל:
             - בביטול נסיעה: הידבקות ב"קורונה"-5,000$ מתוכם 2,000$ לכרטיס טיסה
             - בקיצור נסיעה: הידבקות ב"קורונה" בחו"ל, או "סגר" בחו"ל- 5,000$ מתוכם 2,000$ לכרטיס טיסה
             - ההרחבה לא חלה במקרה של ביטול נסיעה עקב בידוד לפני היציאה. 

    בכבוד רב,

    מילניום טיולים ותיירות בע"מ

חיפוש טיול
יבשת
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
טיולים לפי נושא
טיולי שייט -מילניום על המים
טיולי בוטיק
מילניום משפחות (מילניום KIDS)
מילניום נופש
ישראל-נופש/טיולים מאורגנים
טיולים לקהל הרחב
טיולים לשומרי מסורת
טיולי תמריץ
קבוצות סגורות
מילניום בפייסבוק
03-6226666 מילניום

טיולים מאורגנים 
טיול מאורגן לקוסטה ריקה
טיול מאורגן למרוקו
טיול מאורגן לארצות הברית
טיול מאורגן לדרום אפריקה
טיול מאורגן לדרום אמריקה
טיול מאורגן למרכז אמריקה
טיול מאורגן לרוסיה
טיול מאורגן למקסיקו
טיול מאורגן לאיסלנד
 
 

טיולים מאורגנים לאירופה
טיול מאורגן לצרפת
טיול מאורגן לאיטליה
טיול מאורגן לצפון איטליה
טיול מאורגן לפורטוגל
טיול מאורגן לגיאורגיה
טיול מאורגן לשוויץ
טיולים מאורגן לנורבגיה
טיול מאורגן לספרד
טיול מאורגן לסקנדינביה


טיולים  למזרח הרחוק
טיול מאורגן לתאילנד
טיול מאורגן לקמבודיה 
טיול מאורגן לסין
טיול מאורגן ליפן
טיול מאורגן להודו
טיול מאורגן לויאטנם
טיול מאורגן לפיליפינים
  

טיולים  מאורגנים
טיול מאורגן ללונדון
טיול מאורגן ליער השחור
טיול מאורגן לסיצליה
טיול מאורגן לאיסלנד
טיול מאורגן לרוסיה
טיולים מאורגנים לאיים הקנריים
טיול מאורגן לנפאל
טיולים מאורגנים לדרום קוריאה
קישורים נוספים
טיולי שייט
טיולים גיאוגרפיים
טיולים מאורגנים למשפחות
מידע שימושי
המדריכים שלנו
המלצות גולשים
לוח הטיולים
גלריה
צרו קשר
 
  

צור קשר אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
   CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות למילניום © 2018